Домашні завдання 5 клас
16.03.2020
Усім , хто не хоче розлучатись з дитинством, це відео
Уважно перегляньте відео.
Дайте визначення словам:
1. Епіграф - це...
2. Фантазер - це...
3. Нісенітниця - це...
4. Джентельмен - це...
5. Віртуоз - це...
6. Курйоз - це...
7. Нонсенс - це...
8. Мораль - це...
8. Мотив твору - це...
9. Прототип героя - це...
1. Епіграф - це...
2. Фантазер - це...
3. Нісенітниця - це...
4. Джентельмен - це...
5. Віртуоз - це...
6. Курйоз - це...
7. Нонсенс - це...
8. Мораль - це...
8. Мотив твору - це...
9. Прототип героя - це...
20.03.2020
Література і культура
Втілення сюжету повісті-казки Л. Керрола «Аліса в Країні Див» у різних видах мистецтва
(кіно, мультиплікація, музика).
Екранізації творів Льюїса Керролла:
Фільм Сесиля Хепуорта, 1903; фільм Нормана 3. Маклауда, 1933; мультфільм Волта Діснея, 1951; мультфільм Джонатана Міллера, 1966; фільм Вільяма Стерлінга, 1972; фільм Бада Таунсенда, 1976; мультфільм Єфрема Пружанського, 1981; мультфільм Єфрема Пружанського, 1982; фільм Гаррі Харріса, 1985; фільм Яна Шванкмайера, 1988; мультфільм Річа Трублада, 1988; фільм Ніка Віллінга, 1999; фільм Тіма Бертона, 2010;
Література і мистецтво.

Аліси та художніх фільмів і комп'ютерних ігор. Видання книжки 1866 р. зробило знаменитими і письменника, і художника. Джон Тенніел ілюстрував також наступну книжку Льюїса Керролла «Аліса в Задзеркаллі».
«Україна і світ».
Українською мовою твори Льюїса Керролла переклали: Галина Бушинова («Пригоди Аліси в Країні Чудес»), Петро Таращук («Аліса в Країні Чудес»), Леонід Горлач і Микола Лукаш (поезії, уміщені в прозовому творі), Валентин Корнієнко, за редакцією Івана Малковича («Аліса в Країні Див», «Аліса в Задзеркаллі»).
Математика у творі.
Оскільки Керрол був математиком в Крайст-Черч, було висинуто припущення, що в тексті цієї книжки та Аліси в задзеркаллі існують посилання та використовуються математичні поняття; наприклад:
У розділі 1, «Униз і вглиб кролячою норою» під час зменшення, Аліса філософськи проголошує, що в кінці, можливо, вона зовсім зникне, «ще зійду нанівець, як свічка»; це міркування може відображати поняття границі функції.
У розділі 2, «Озеро сліз», Аліса намагається виконати
множення але отримує дивні результати: «Отже: чотири по п'ять дванадцять, чотири по шість — тринадцять, чотири по сім — е, так я ніколи не дійду до двадцяти!» в цьому фрагменті показано використання різних основ та позиційних систем числення (4 x 5 = 12 у 18-вій системі числення; 4 x 6 = 13 у 21-ій системі. 4 x 7 могло б бути 14 у 24-ій системі, в тому ж порядку).
У розділі 5, «Що порадила гусінь», Горлиця стверджує, що маленька дівчинка насправді якась змія, оскільки і маленька дівчинка і змії їдять яйця. Це твердження ґрунтується на загальному понятті абстракції, широко поширеному в багатьох галузях науки, наприклад, в математиці його використовують для заміни змінних.


Комментарии
Отправить комментарий